Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik verwachten dat de bestelde artikelen worden geleverd?

Als je jouw bestelling op een werkdag vóór 16:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je de voortgang van de zending volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van aflevering?

Indien je niet thuis bent op het moment van aflevering, zal de bezorger proberen het pakket bij je buren af te leveren. Je ontvangt een notificatie in je brievenbus waar het pakket is afgeleverd. In sommige gevallen zal de bezorger de volgende dag nogmaals langskomen voor een tweede afleverpoging. Als je bij de tweede poging ook niet aanwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bezorgd, waar je het op een later tijdstip kunt ophalen.Answer

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen eigen fysieke winkel. Wel hebben we een aantal partners waar je onze rackets kan zien en testen. Zie hiervoor onze winkel finder

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Als je niet tot morgen kan wachten op je bestelling, neem dan contact op via de Whatsapp functie in de webshop. Misschien kunnen we iets regelen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, is het soms mogelijk de bestelling nog te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om dit te regelen.

Als de bestelling al onderweg is, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Na ontvangst kun je het pakket echter wel aan ons retourneren. Hiervoor dien je wel zelf de verzendkosten te betalen voor het retourneren.

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Zodra je bestelling is voltooid en we je betaling hebben ontvangen, sturen we je direct een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling.

Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren internationaal aan veel landen, zowel binnen Europa als daarbuiten. Neem contact op via de Whatsapp button om ze zien of we de internationale zending kunnen verzorgen.

Kan ik een bestelling retourneren?

Ja dat kan. De voorwaarde is wel dat het product binnen 14 dagen na ontvangst retour wordt gestuurd. Daarnaast moet het product ongebruikt en in nieuwstaat zijn. Is de plastic folie bijvoorbeeld van het handvat al afgehaald, dan kunnen wij het product niet meer als nieuw doorverkopen aan andere klanten, en kunnen wij dus ook niet het volledige aankoopbedrag retour boeken.

Hoe kan ik een pakket retourneren?

Maak zelf bij PostNL of een andere pakketdienst een retourlabel aan. Wij kunnen helaas niet zorg dragen voor de kosten hiervoor. Zorg dat je het product in de originele verpakking aan ons retourneert, en controleer of het pakket met voldoende tape is dichtgemaakt.

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Zie de algemene voorwaarden artikel 16