LEVERING EN RETOURNEREN
Levering
Al onze pakketten worden verzonden met pakketdienst PostNL.
Kosten
Nederland
Voor bestellingen met een waarde van minder van €70,- betaal je €5,50 verzendkosten. Voor bestellingen boven de €70,- betaal je geen verzendkosten.
Internationale zendingen
Bestel je naar een ander land dan Nederland, maar binnen Europa, dan betaal je €12,- aan verzendkosten. Zendingen buiten Europa kosten €24,95.
Bestellingen ophalen
Je kan momenteel geen bestellingen ophalen bij ons. Echter kan je via de store finder ook een fysieke winkel zoeken om een racket te kopen. Contact altijd eerst de winkel om te vragen welke producten ze van ons verkopen, of vraag het ons via de Whatsapp button in de webshop.
Levertijd
Als je voor 15:30 bij ons een bestelling plaatst, dan geven we het pakket die dag nog mee met PostNL. We delen aan het einde van de middag ook een track and trace code me je, waarmee je het pakket kan volgen. Meestal ontvang je het pakket dan de volgende dag.
Niet thuis op moment van levering?
Als je niet thuis bent dan probeert PostNL het pakket bij je buren af te leveren. Hij of zij laat dan een briefje in de brievenbus achter met uitleg waar het pakket is afgeleverd. Ook zie je dit terug via de track and trace code, die wij met je hebben gedeeld per mail. Mocht het ook niet lukken bij de buren, dan wordt het pakket afgeleverd bij een ophaalpunt bij jou in de buurt.
Retourneren
Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst het pakket kosteloos te retourneren aan ons.
De voorwaarde om een pakket te retourneren is dat de producten nog in de originele nieuwstaat verkeren, en niet gebruikt zijn. Als bijvoorbeeld de folie van een padelracket-handvat is verwijderd, dan kunnen wij het racket niet meer als nieuw verkopen aan andere klanten, en dus kunnen wij ook geen volledig aanschafbedrag retour boeken.
Retourneren aan ons gaat als volgt:
- Ga naar je account door in te loggen op www.orbitpadel.nl
- Ga je naar bestelling en klik 'retour aanvragen'
- Selecteer een retour reden, en klik nogmaals 'retour aanvragen'.
Binnen enkele uren beoordelen wij je aanvraag, en mailen je een retourlabel, zodat je zonder kosten het pakket aan ons kan retourneren.
Zodra wij het product of producten in goede orde hebben ontvangen, verwerken wij de retour en betaling.